.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف بزرگ مدیرکل بنیاد مسکن مازندران ؛
پیری جمعیت مانع بازسازی خانه های روستایی مازندران !/وقتی صورت مسئله هم پاک می شود !
شمال نیوز : مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نگفت که بنیاد مسکن استان مازندران چه راهکارهایی برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی که علیرغم پیری ساکنان آن ، از گردونه بازسازی ها بازمانده اند اندیشیده است .
پیری جمعیت مانع بازسازی خانه های روستایی مازندران !/وقتی  صورت مسئله هم پاک می شود !

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با یک جمله خیال خودش را راحت کرد و عدم بازسازی  ۴۴ درصدی خانه‌های روستایی این استان که پیگیری آن بخشی از ماموریت های این اداره کل است را به گردن پیری جمعیت استان انداخت و گفت که پیری جمعیت این مناطق سبب شده تا از طرح‌های بازسازی استقبال نشود.

 

علی اصغر آسمانی‌مقدم  در گفت و گو با ایرنا آمار واحدهای مسکونی روستایی مازندران را ۴۴۴ هزار واحد اعلام کرد و افزود : استقبال روستاییان استان برای دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی مناسب نیست.

 

وی توضیح داد : بسیاری از این افراد به دلیل کهولت سن و یا اینکه نمی‌خواهند خودشان را درگیر ساخت و ساز کنند ، از طرح‌های اداره کل بنیاد مسکن برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی استقبال نمی‌کنند.

 

مازندران بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵ حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۳ درصدشان در مناطق روستایی ساکن هستند. همچنین طبق ارزیابی های انجام شده بیش ۱۲ درصد جمعیت استان سالمند هستند که بیشترشان در مناطق روستایی سکونت دارند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نگفت که بنیاد مسکن استان مازندران چه راهکارهایی برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی که علیرغم پیری ساکنان آن ، از گردونه بازسازی ها بازمانده اند اندیشیده است .

 

به نظر می رسد اینگونه اظهارات پاک کردن صورت مسئله است و با روحیات دولت مردمی آیت الله رئیسی سازگاری نداشته و باید برای مسائل مختلف اینچنینی راه چاره ای اندیشیده شود .

 

اینکه مازندران در زمره استان های پیر قر اردارد خبری نیست که بر کسی پوشیده باشد و نیاز به کشف مسئله باشد ، بلکه از مدیران استان انتظار است که به جای اعلام اخبار تکراری بدنیال راهی برای حل بحران ها باشند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غرب استان 8 دي 1400
با سلام.ایشون کم لطفی میکنن. ما برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام که تخریب شده بود درخواست وام تعمیرات دادیم دوستان ایشون در غرب استان فرمایش کردن 10 میلیون وام بیشتر نمیدیم!! حالا شما بفرمایید با 10 میلیون میشه لوله کشی ، آب گرمکن، کاشی و سرامیک و ... رو تهیه کرد؟÷ول کارگر و بنا هم نمیشه داد
از سیمرغ 9 دي 1400
من بارها تماس گرفتم برای مشکلی با بنیاد مسکن قائم شهر هیچ جوابی نگرفتم . حتی برای یک سئوال کوچک هم میکن حضوری بیایید . واقعا برای مدیرکلی که نگاهش به روستائیان این هست متاسفم . شما کی آمدی روستا صدای هیمن پیرمرد و گیرزن ها رو بشنوی که چه مشکلی داریم .
نا شناس 9 دي 1400
با سلام وام تعمیرات مسکن حداقل باید 100 میلیون باشد اگر بدن من از همین الان اقدام به تعمیر منزل خودم می کنم . اما خبری از این وام ها برای مردم نیست.
علی 11 دي 1400
آقای مدیرکل به روستاییان توهین نکن آیا می دانید برای وام ساخت مسکن فردمتقاضی بایدهزاران بار به اداره شما مراجعه وکارمندان شما سنگ اندازی میکنند؟! آیا می دانید برای مجوز ساخت مسکن پرسنل آن اداره برای بافت وغیربافت دارند .............. میکنند؟!وروستایان مجبورهستندبه شهرمهاجرت کنند؟! آیا می دانید یک روستایی برای اخذسندمالکیت مشکل دارند و همکاران شما اعلام می‌کنند زیردویست متراژراسند نمی دهیم؟!برواین مشکلات را حل کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.